منتدى اللصوص
قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Lsoos-11
منتدى اللصوص
قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Lsoos-11
منتدى اللصوص
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
فضلا انتظر... اضغط زر ااعجبني

قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة

mohamed saeed
RODY
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
RODY

السمك نقاط نشاط العضو : 209
انثى

قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Empty
مُساهمةموضوع: قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة   قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Emptyالإثنين 09 فبراير 2009, 3:58 pm

انا اخترت ان الموضوع دة يكون اول موضوع ليا على منتدى اللصوص لكى تستفيد متة كل فتاة ملحوظة:القصة كتبتها صديقة سارة,حدثت فى مدينة الرياض ساره:قصتي بدت من سنه لما دق على هاتفى واحد حيوان يريديتعرف.كنت اقفل في وجهه واطنش. واستمر فتره يدق ويرسل. قفلت هاتفى فتره وأول مافتحته رجع يدق ويرسل رسايل حب وغرام. قلت لأبوي عن المعاكسات بتاعتة ورد عليه وهزأه.وقام الرجال يتأسف من الوالد ووعده انه يتصل تانى.
> >>
> >> صدقة ابى واناصدقت وقلت الحمد لله ارتحت منه. مرت يومين متصلش وفي اليوم الثالث أرسل رساله. مكتوب فيها....{ياساره يابنت خالد ال؟؟؟ لاتحسبيني خفت من تهديد ابوك اللي مايسوى جزمتي وحسابي معك ان شالله عسير ولوعملتيها مره ثانيه وقلتيلو بورطك وبقول اني اعرفك.ومثل ماطلعت اسمك كامل وعرفت كل شي عنك أقدر أوديك في ستين داهيه انتي وابوك}
> >>
> >> خفت بصراحه ازاى عرف اسمي خصوصا الهاتف مش بإسمي وعاوز اية منى بالضبط يعني أول مره واحد يعاكس بهالشكل بالعاده لما حد يعاكس اقفل في وجهه كم مره يزهقواوميتصلوش تانى وقررت أغير رقمي وأرتاح. كلمت ابى يغيرلي رقمي وتحججت اني عاوزة خط سوا أحسن من الفواتير. غيرت الرقم. وبعد اسبوع ارسل رساله على رقمي الجديد. {طيب ياساره يعني عاوزةتتحدينى؟}
> >>
> >> انا حسيت لماشفت الرقم كأن أحد كب على راسي ماءا مغليه. كان يدور براسي السؤال كيف جاب رقمي الجديد والأهم عاوز اية بالضبط؟
> >>
> >> قمت وأرسلتله رساله وياريتنى ماأرسلت . كتبت فيها {انت مين وعاوز اية مني وليه بتعمل كل دة؟ حد مسلطك علي}
> >>
> >> رد {أنا محدش يتحداني وانتي اتحديتيني ومدام انك مارضيتي بالطيب نجيبك بالقوه} رميت الجوال وصحت حسيت اني في فلم او يمكن حلم مزعج... اناعمري ماأذيت حد بحياتي ليه يصيرلي كدا واية الذنب اللي عملته عشان استاهل كل دة.. قررت أقفل الهاتف وماافتحه لمدة شهر.وفعلآ قفلته.
> >>
> >> بعد اربع ايام بالضبط رن جرس بيتنا في وقت متأخر يوم فتحت الشغاله الباب مالقت أحد ولقت كيس فيه أغراض وورقه مكتوب فيها أغراض خاصه لساره. جابت الكيس وعطتني استغربت مين ارسلي هالكيس واية اللي فيه؟ لقيت فيه دفتر وجنبه علبه صغيره.فتحت الدفتر لقيت مكتوب فيه كل المعلومات عني وعن أهلي ومكتوب في الصفحه الأخيره. {اناحطيتك براسي ياساره.. انالما احط براسي حاجة لازم اوصله مهما يحصل..اعتبريه تهديد.. وحتى لوقفلتي جوالك مايهمني فيه مليون طريقه اوصلك فيها.. ومثل ماوصلت لبيتكم أقدر أوصل لغرفتك واسحبك قدام أهلك لوعاوز...وشوفي العلبه دى ترى فيهاهديه لك.. فيهاحبوب ..حبوب مخدرات يعني لاتستغربي..هذي الحبوب لوأبلغ الشرطه تمسك ابوكى ويتسجن عشر سنين عالأقل.. ولوطنشتيني زياده حبه وحده احطها بسيارة ابوك ويروح فيها...افتحي تليفونك وردي علي..} اخذت العلبه ورحت جريت رميتها بالشارع. ورجعت ارتجف لغرفتي و من كتر الخوف احس قلبي بيطلع. فتحت هاتفى إلاوهو يرن. رديت علية: نعم ++:اهلا انا:نعم عاوز مني اية. ++:لاتتحديني انا: اتحداك بإية اصلآ انا اعرفك منين عشان اتحداك. نزلت دموع ساره بحرقه. بعدين صار كل يوم يكلمني تحت التهديد. وكنت احيانآ اصرخ واناأكلمه وأترجاه يبعد عني ويتركني في حالي لأني بنت ناس وماليش في الحوارات دى. كان يقول لي أما أكلمه وإلايسبب لي فضايح ويرسل إسمي مع رقمي بالبلوتوث ويورط ابوي في قضية مخدرات. فماكان قدامي إلا اني أكلمه وأسايره عشان أسلم من شره. ومرت ايام وأيام وفي يوم قال عاوز أعرفك على اصحابي. طبعآ رفضت بقوه وقبل ماأتصرف أي تصرف قطع كلامي وقال:شكلك مستغنيه عن أبوك. سكت أنا. وقال:هاه اية رايك؟ قلت:طيب. ومرت أيام وعرفني على اصحابه الإثنين وصاروا يكلموني في أي وقت وبعد كل كام يوم يذكروني بالتهديد اللي قالهم عليه الراس الكبيره. وبعد فتره مش طويله.. نزلت دموع ساره مع هذه الكلمه. طلبوا مني اطلع معهم لشقه مستأجرها لهم صاحبهم اللي عرفهم علي كانت شقق عوايل لكن صاحبهم بسبب كثرة معارفه قدر يستأجرها لهم ويسكنهم فيها وهم عزاب. ومع الضغط والتهديد ووعودهم لي انهم بعدها بيتركوني ولاراح يضروني أبد. وان طلعتي هذي معهم بتكون قصيره وانهم بيحافظون علي مثل أختهم.وإنهم ماراح توصل فيهم النذاله انهم يعملو معى شي واناماضريتهم. اناصدقتهم وقلت اني بعمل اي شي واخلص منهم.وكلهانص ساعه وترجع حياتي مثل أول وارتاح من تهديدات المجرمين دول.. طلعت في يوم من الأيام كأني رايحةالجامعه وخليت السواق يوصلني للشقق كانت في حي المروج قريبه من محل حيوانات أليفه أسمه{الحيوان المدلل} اسمها{؟؟؟ نجد} المهم نزلت وقلبي حينفجر من الخوف منهم .و الخوف من حد يمر ويعرف سيارتنا وخوف اني أنا البنت الشريفه العفيفه اللي سمعتي مثل مفيش عليها جدال أجي برجلي للمكان هذا.؟ لكن حسبي الله ونعم الوكيل. وصلت لباب الشقه وترددت كثير قبل أضغط الجرس. فتح لي واحد منهم ودخلني وكان البيت مايطمن ابدآ.. جلست دقيقه وقلت خلاص استأذن أنا. قال: وين ياحلوه بدري. قعدتنا مش عجباكى: لا بس مش عاوزة أتأخر. قال: اقول استريحي لسة اصحابى جايين . قلت: فينهم تأخروا مش اتفقنا تكونو هنا انتو الثلاثة وتشوفوني واطلع بسرعه؟ قال: راحو مشوار وتلقيهم على الباب دلوقتى. انتظرت شوي وقمت وأخذت شنطتي. وقلت: أنامشيه. قام وسبقني عالباب وقفل بالمفتاح. وقال: خليك عاقله واقعدي لحد مايجو مافيش مرواح. قلت: لوسمحت افتح لي الباب عاوزة أطلع. يهز براسه..لا. ويقول:دخول الحمام مش زي خروجه. ويضحك باستهزاء. قعدت عالكرسي أرتجف من الخوف بس مش عاوزاة يحس بخوفي منه.وجلست ألف بنظري في الشقه أشياء غريبه والأغرب كمية اشرطة الفيديو الكثيره المتناثره في كل مكان. وكراتين مش عارفةاية داخلها والبيت مبهدل اللي يشوفه يقول عمره ماأحد نظفه أبد. رن الجرس ووقفت أنا. قال: رايحه فين اجلسي هنا متتحركيش وهاتي الشنطه. رديت:أي شنطه؟ قال: متستهبليش شنطتك انا مش غبى شايف تليفونك فيها. سحب شنطتي بقوه وقفل علي باب الغرفه وطلع. حسيت اني في وضع المخطوفه. بس أملي كبير ان اصحابه لمايجو يشوفوني واطلع هم وعدوني بكدا. وقطع تفكيري صوت الثلاثه وهم يتكلمون. !!! ابشر جت؟ ؟؟؟: ايه جت قاعده داخل الغرفه..والله ياهي قمر ماتوقعتها كدا. +++: أناعرفتكم عليها خلوني ابدا فيها أنا. !!!: ابدا فيها بس خلص بسرعه. ؟؟؟:والله انا اللي استقبلتها ومامعملتش حاجة لحد ما تيجو ودلوقتى أنابقيت الأخير؟ +++: والله تستاهل خلاص ابدا انت الأول. واخيرا فهمت هما عمالين يتخانقو على اية. قمت اصرخعاوزاهم يفتحولى الباب. وبعد شوي فتح واحد منهم الباب ودخل علي. وقال: ياوجه الللللللله منين جبتي الجمال كله اية الشعردة؟ ايةالعيون دى؟ اية الجسم دة؟دة حلم ولا علم. رجعت لورا وكنت ابكي..رجعت لحدماوصلت للحائط وكنت ارتعش من الخوف.ودخلو اصحابه الباقين وكان معهم زجاجات الظاهر انها خمر. قمت أصيح بصوت عالي وأترجاهم وأبوس رجليهم عشان يسيبونى.ولما لقيت مفيش امل ..جريت لأقرب زاويه وسجدت لربي وقعدت أصلي وأدعي وهم يجهزون خمرهم وسجايرهم ويهمسون لبعض مستغربين من اللي بعملة.وأنا أصلي وأصلي وأدعي ربي ينجيني من اديهم ويسترني بستره ويستر عرضي.. كنت اقول:يارب احميني واستر علي موش عشاني عشان أمي المريضه وعشان ابي الطيب وأخواتي المساكين اية ذنبهم تتشوه سمعتهم بسببي. والا يارب خدنى فى هذةاللحظه طاهره قبل لاينجسوني بيدينهم.مرحموش ضعفي قدامهم ولا وفوا بوعودهم معي..وأخذوا شرفي ببلاش اخذوه مني بشراسه كنت أصرخ بأقوى ماعندي وأحاول اني اخلص نفسي منهم لكن كانوا ثلاثه واغتصبوني الثلاثه لحد ما غبت عن الوعي ومدرتش بالى حوليا. وبعد ساعات مش عارفة اد اية صحيت لقيت نفسي انزف ومرميه على الأرض وسط دمي وملابسي جنبي .. كنت أرجف بقوه ودموعي تنزل غصب عني وصوتي مبحوح من الصراخ حاولت اسند نفسي وكنت أتأوه مع كل حركه من الألم اللي حاسه بية. ياحسرتي على نفسي ياحسرتي على شبابي اللي ضاع. ياحبيبي سامحني لأني ماحافظت على كرامتك واسمك.سامحني لاني نزلت راسك المرفوع.انت ماتستاهل بنت مثلي..ياريت ربي أخدني من زمانياريتنى ماجيت لهاالدنيا ابد. حاولت اقوم بصعوبه لبست ملابسي ومشيت مكسوره ولقيت واحد منهم كان سكران وجالس والباقين مدري وينهم. سألني: على وين؟ جاوبت بصوتي المبحوح وقلت: اخذتوا أغلى ماأملك ومابقى لي شي خلوني أمشي. رمى لي شنطتي عالأرض عند رجله وأمرني أركع وآخذها ركعت وأخذتها وداس برجله على يدي و قال: لماأحط حاجة براسي أوصله مفهووووم. وضحك بصوت عالي ومسكني من شعري وفتح الباب ورماني عالأرض على ظهري وزاد عندي النزيف بسبب الرمية وقفل الباب.نزلت اسحب نفسي لقيت السواق ينتظرني رجعت البيت وكانت الساعه 12 ونمت وعانيت من النزيف 3 ايام ومرضت وعانيت آلام والتهابات شديده.وكان عذري قدام أهلي انها الدوره الشهريه.بس انها شديده هالمره وتعبتني. خفت من الفضيحه لما أروح المستشفى خفت على امي وابي. وسكت عن الموضوع. حسبي الله على كل ظالم.. ياصديقتي الكلام هذا سر بيننا حتى أموت وإذا مت وقتها قولي للي انتى عاوزاة. صديقتها: بعد عمر طويل انشالله الله يخليك لنفسك ولأهلك ولي كلنا عاوزينك ونحبك والناس دول والله حياخدوا جزاهم من ربك. اناأقدر ابلغ عنهم وأوديهم فى داهية بس مش عاوزاكى تتفضحى بالمحاكم. ساره: لاياصديقتي كفاية استري علي مش عاوزة فضايح انا وكلت امري لله. صديقتها: لاحبيبتي لاتخافي انامستحيل اعمل حاجة فيهضرر لك للأسف بعد شهرين صار حادث مروري مروع في طريق الجامعه حمل معاه روح أطهر انسانه في الوجود...وتوفت ساره وتركت هذه الدنيا باللي فيها.. تركت حلوها ومرها .. تركت أهلها وكل من يحبها.. تركت للمجرمين عذاب الضمير.. تركت سرها.. تركت حزن الدنيا في قلوب من حولها. رحلت كفراشه تفرد جناحيها في السماء وكأنها تقول.. عفوآ لن أستطيع العيش في دنياكم.. فبياض قلبي وطهارته لاتحتمل شروركم ومكركم. بكت على رحيلها القلوب قبل الأعين.. فقد جملها الله من الداخل والخارج.. لقد كانت ساره تستحق ان ترى جمال الدنيا وروعتها ولكن الدنيا أرتها جميع انواع الألم.. ألم الظلم .. ألم الذل من أحقر البشر.. ألم الحرقه.. سلبت منها الدنيا كل شيئ .. وهكذا رحلت الرحيل الذي تقفل بعده كل الأبواب.. رحلت لحياة أفضل. وداعآ ياساره يامن حملتي سرآ أعيا قلبك الطاهر.. ارقدي بسلام ياساره اطمئني يااقرب صديقاتي.. فلن يضيع حقك ابدآ.. اسمحي لي الآن أن انشر قصتك لجميع البشر.. حتى يشعر كل من قرأها بجزء مماشعرتي به من عذاب. اليكم هذه القصه .. اكتبها عليكم أنا صديقتها . والله شهيد على صدق ماأقول. .
> >>
> >>.. انا خفت أبلغ عنهم ويكون مصيري مثل ساره. فماكنت اقدر اعمل إلا الطريقه دى.. فانشروها حتى تصل لمن يأخذ حق هذه المسكينه. من مجرمين مخدرات.. وخمر وحشيش.. ولعب بأعراض الناس.
جزائهم عند ربي العليم حسبي الله ونعم الوكيل عليهم وعلى أهاليهم اللي مايعرفوا يربوا اولادهم حسبي الله عليهم}
اتمنى من جميييييييييع البنات الحذر من الناس دى محدش يدى الامان لاى حدلان اللى زى دول معندهمش قلب
mohamed saeed

mohamed saeed

السمك نقاط نشاط العضو : 0
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة   قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Emptyالثلاثاء 10 فبراير 2009, 7:13 pm

القصة فعلا حلوة جدا
اللة يرحمك ياسارة

تسلم ايديكى على الموضوغ

ريم
mopayada
المدير العام
المدير العام
mopayada

الاسد نقاط نشاط العضو : 1144
ذكر
مزاج اللصوص : قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Hacker11

مُساهمةموضوع: رد: قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة   قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Emptyالأربعاء 11 فبراير 2009, 3:40 pm

اقتباس :
من الوالد ووعده انه يتصل تانى.
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
صدقة ابى واناصدقت وقلت الحمد لله ارتحت منه

بصراحه مش قادر اقرا تاني بس بتمني من كل قلبي ان متكونش

القصه الواد دا اتصل بيها وقلها معلومات عنها وقلها انها هيموتها وفضل يخوفها

ودخلها في دور بيتر انسر لان الحوار دا انتشر علي النت كتير اووووووووووي
وهي كدبه يا جماعه لان انا اعرف الشخص اللي بيعمل كدا
مجهول
https://lsoos-cafe.ahlamontada.com
**البروفيسير**

**البروفيسير**

الحمل نقاط نشاط العضو : 130
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة   قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Emptyالخميس 12 فبراير 2009, 12:35 pm

تسلم ايديكى يا باشا

الموضوع دااااااااا عجبنى اوووووووووووى

شكراااااااااااااا ليكى يا باشا

اخوووووووووووووووووكى

**البروفيسير**
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة   قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Emptyالإثنين 16 فبراير 2009, 11:27 am

السلام عليكم
موضوع جميل جدا
تسلم ايديك

M
king

king

الدلو نقاط نشاط العضو : 1505
ذكر
مزاج اللصوص : قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة 16031510

مُساهمةموضوع: رد: قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة   قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Emptyالسبت 23 مايو 2009, 9:18 am

تسلم ايدك على الكلام الجميل دة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة   قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Emptyالسبت 20 يونيو 2009, 7:29 pm

تسلم ايدك
crazyboy

crazyboy

القوس نقاط نشاط العضو : 2171
ذكر
مزاج اللصوص : قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة 3110

مُساهمةموضوع: رد: قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة   قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة Emptyالخميس 27 أغسطس 2009, 1:52 am

تسلم ايديك يا عسل على الموضوع الجامد دا

قصة سارة قصة واقعية هام لكل فتاة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-