منتدى اللصوص
بحبك وبموت فيك Lsoos-11
منتدى اللصوص
بحبك وبموت فيك Lsoos-11
منتدى اللصوص
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
فضلا انتظر... اضغط زر ااعجبني

بحبك وبموت فيك

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
loza

الميزان نقاط نشاط العضو : 3
انثى

بحبك وبموت فيك Empty
مُساهمةموضوع: بحبك وبموت فيك   بحبك وبموت فيك Emptyالثلاثاء 29 يوليو 2008, 4:42 pm

والله ياجماعه دى من تأليفى انا دا اللى كنت حساه يمكن يعجبكم

بحبك وبموت فيك ومش هعيش غير لحضن عنيك وبحبك اوووى مهما كنت بعيد المهم انى دايما مشغوله بيك و الاهم

انى قلبى وعقلى بيموتو فيك مش بيفكرو غير فيك ولما بنام بحلم بيك فى كل ليله وعمرى ما هحسن انى الدنيا بخير غير وانت جبنى وفى حضنى وجوه عنيه وانت جبنى وفى حضن قلبى يا كل ماليه فىالدنيا دى كلها.... عارف حبك خلانى كللما احب حاجه احبها علشانك علشان انت بتحبها وعلشان خاطر عنيك اللىانا بموت فيهم دول ......

عارف نفسى حلمنا يكمل لالاخر والدنيا كلها تشهد لنا انى انا وانت لبعض ونفسى تحس بحبى ليك ..عارف لما بتكون جنبى بحس ب؟أحساس مش عادى ولما بتلمش ايديا بحس انى فى دنيا تانيه خالص ومفهاش غي انا وانت لوحدينا ونفسى اللى يفرقنا الموت ولا الاحسن اننا نموت مع بعضينا علشان محدش يبقى لوحده ......انااول لماشفتك حسيت براحه وامان وحسيت انى مرتحالك.....نفسى الدنيا كلها تعرف انى بموت فيك وبعشقك وبجد ومن الاخر انا ليك وعمرى ما هكون غير ليك وياريت تبقى علشانى .... ونفسى نكون مع بعض وهعشلك ايامى كلها علشان ارضيك ...........عارف لما كلمتك نسيت كل حاجه كانت جوايا وبجد انى مخلتنيش افكر غير فيك ........انا فكرت فى يوم من الايام اديك عمرى لقيته ليك وفكرت تانى اديك قلبى لقيته بيتك وفكرت اديك عينلا بسسس لو ادتهالك يمكن مقدرش اشوف القمر تانى بس فكرت اديلك حاجه هى معظم الناس مش بتلاقيها (الوفـــــــــــــــــــــــــــاء) واعدك انى هخلصلك طول حياتى....بحبك وبموت فيك

والله ياجماعه دى كانت من تأليفى انا مش حتى من اغنيه ولا حاجه دى من اللىانا حساه بس

loza....freeangel_cute:love:
salma

salma

الثور نقاط نشاط العضو : 4
انثى

بحبك وبموت فيك Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحبك وبموت فيك   بحبك وبموت فيك Emptyالجمعة 08 أغسطس 2008, 12:25 am

بجد احساسك جميل اوي يا لوزه حتي لو الكلام مش كويس كفايه انك بتعبري عن اللي جواكي

وانا بحييكي علي كدا وبجد والله كلاماتك جميله وفي قصه حب جامده اعترفي .؟.؟ صح ولا غلط
زائر
زائر

بحبك وبموت فيك Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحبك وبموت فيك   بحبك وبموت فيك Emptyالإثنين 11 أغسطس 2008, 3:34 pm

قلبى وعقلى بيموتو فيك مش بيفكرو غير فيك ولما بنام بحلم بيك فى كل ليله وعمرى ما هحسن انى الدنيا بخير غير
شكرا لوزه على الكلمات والاحساس الرائع
بنتظر كل جديدك
اخوكى محمد
تيمور

تيمور

السرطان نقاط نشاط العضو : 568
ذكر

بحبك وبموت فيك Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحبك وبموت فيك   بحبك وبموت فيك Emptyالخميس 14 أغسطس 2008, 5:40 pm

داحنة عندة موهبة مدفونة بس محدش وخد بالو
تسلم ايدكى يا لوزة على الكلام الجميل دة
https://lsoos-cafe.ahlamontada.com
زائر
زائر

بحبك وبموت فيك Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحبك وبموت فيك   بحبك وبموت فيك Emptyالجمعة 15 أغسطس 2008, 1:31 pm

جااااااااامد والله يا لوزه

كدا انتى تنفعينا في الازاعهى اللى هنعملها ان شاء الله في المنتدى

بس ياريت يكون صوتك حلو بقكر فيك

زى كلماتك واحساسك الجميل دا

تسلم ايدك

el sa7er
loza

الميزان نقاط نشاط العضو : 3
انثى

بحبك وبموت فيك Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحبك وبموت فيك   بحبك وبموت فيك Emptyالأحد 28 سبتمبر 2008, 10:11 pm

شكررا ليكو يا(سلمى &وائل&تيمور&محمد&) والله ياسلمى دا كنت حساه بس دلوقتى عادى يابنتى والله وشكرررررررررا ليكو ............ وهو صوتى مش اوى يعنى بس اهو شغال loza

بحبك وبموت فيك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-