منتدى اللصوص


 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول
فضلا انتظر... اضغط زر ااعجبني

شاطر | 
 

 ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق شوفو كده؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
RAMY BAKAR

avatar

الجوزاء نقاط نشاط العضو : 961
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
ذكر
مزاج اللصوص :
عدد الرسائل : 620
العمر : 26

مُساهمةموضوع: ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق شوفو كده؟   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 9:43 pm

;; بـــسم الله الرحمن الرحيم ;;

ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق
شوفو كده؟؟؟؟؟؟؟؟؟


1_اصابه 75% من البنات بحاله نفسيه سيئه

2_عوده موضه لبس البرقع و ازدهار تجارته

3_انعدام معدلات الزواج و ليس انخفاضها

4_هجره 90% من الشباب خارج مصر

5_انتشار موضه ارتداء قناع بات مان بين البنات

6_ انخفاض قيمه المهر الى 25 قرش

7_زياده التدين عند الشباب (امين يارب)

8_ ارتفاع معدلات خطف الشباب

9_ارتفاع معدلات الانتحار من الجنسين

10_انضمام فئه الاطباء النفسيين لطبقه الاثرياء


وفي الاخر احب اقول ان كل البنات بقي هترد

وتقول لا انا مش بحب المكياج والي تقول الطبيعي يكسب هههههه

وعلي راي المثل
"لبس البوصه تبقي عروسه ههههههه


تحياتى
رامي بكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
RAMY BAKAR

avatar

الجوزاء نقاط نشاط العضو : 961
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
ذكر
مزاج اللصوص :
عدد الرسائل : 620
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق شوفو كده؟   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 9:47 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mopayada4

avatar

الحمل نقاط نشاط العضو : 629
تاريخ التسجيل : 04/10/2008
ذكر
مزاج اللصوص :
عدد الرسائل : 900
العمر : 29

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق شوفو كده؟   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 10:35 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه


الله يسمحك

استر ياض

ان الله حليم ستار

ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.arablionz.com
Fokak Meny

avatar

الاسد نقاط نشاط العضو : 328
تاريخ التسجيل : 05/10/2009
ذكر
مزاج اللصوص :
عدد الرسائل : 153
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق شوفو كده؟   الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 11:26 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اصلى ياض طول عمرك

ههههههههههههههههههههههههههه

انا دلوقتى متخيلشى بنت من غير مكياج الا قليل

عشان الحلاوه حلاوه رباااااااااااااااااانى

على راى محمد هنيدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
RAMY BAKAR

avatar

الجوزاء نقاط نشاط العضو : 961
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
ذكر
مزاج اللصوص :
عدد الرسائل : 620
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق شوفو كده؟   السبت 21 نوفمبر 2009, 3:50 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
الستار ربنا يا ميدو
هههههههههههههههه
والله انته ايلي أصلي يا حماده ميرسي ليك يا صاحبي
وميرسي ليك انته كمان يا ميدو منورني والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Master of Silance

avatar

القوس نقاط نشاط العضو : 38
تاريخ التسجيل : 09/09/2009
ذكر
مزاج اللصوص :
عدد الرسائل : 30
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق شوفو كده؟   السبت 21 نوفمبر 2009, 10:40 am

و الله انتو بتهرجو
ازاى بنت من غير مكياج
انا مش فاهم يعنى ازاى اساسا تبقى ماشى فى الشارع و تلاقى كل اللى فى الشارع رجالة
تخيل
بس على فكرة المكياج بيقضى على شخصية البنت لانه بيخليها تهمل تطوير شخصيتها
و بيخليا تفكر ازاى تبقى مثيرة و تعجب الشباب و بس
هاتلى تفسير تانى يخللى بنت تحط مكياج فى الشارع
مش هتلاقى
و اوعى تقول ان اللى احنا فية دا رحمة
دا على كده الجيل اللى جاى كلة
لما يلاقى ماما بتحط مكياج و بابا مش بيقول حاجة
يبقى قول عالدنيا السلانكتية
وهيخرج جيل كلة زى مانت عارف و لازم أقول ان اعظم الحرائق تبدأ من مستصغر الشرر
و بكده يبقى غيرنا اتجاه الفكر للاتجاه هيدمر كل العقول من الجنسين و هيزيد التطرف و احتمال تحصل ثورة ضد الحجاب اللى ساعتها الحكومة هتتمنى ان البنات تلبسة و يطلع واحد اسمة قاسم أمين تانى بس بأسم دلع (سيمو) ويقوللك لا للتحكم الذكورى
و رجعناها لزمن بس من غير مكياج (زمن أفندينا) زمن بدون بودرة و لكن............. هه
بلا تعليق
كل سنة و أنتم طيبين
آدم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبقرى اللصوص

avatar

القوس نقاط نشاط العضو : 253
تاريخ التسجيل : 07/09/2009
ذكر
مزاج اللصوص :
عدد الرسائل : 216
العمر : 37

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق شوفو كده؟   السبت 21 نوفمبر 2009, 10:49 am

البنات هم مكياج انفسهم فان البنت كالهدية لها قمية بدون تغليف لكن التغليف يعيطها القيمة اكتر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
RAMY BAKAR

avatar

الجوزاء نقاط نشاط العضو : 961
تاريخ التسجيل : 02/10/2009
ذكر
مزاج اللصوص :
عدد الرسائل : 620
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق شوفو كده؟   السبت 21 نوفمبر 2009, 3:44 pm

ايه الحلاوة دي يا بهااااااااااااء تسلم ايدكك انته ومحمد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ايه اللى هيحصل لو مفيش مكياج فى الاسواق شوفو كده؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى اللصوص  :: الكلام الكبييييير :: شباب × بنات-
انتقل الى: