منتدى اللصوص
نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Lsoos-11
منتدى اللصوص
نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Lsoos-11
منتدى اللصوص
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
فضلا انتظر... اضغط زر ااعجبني

نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Empty
مُساهمةموضوع: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالأربعاء 09 سبتمبر 2009, 10:34 pm

شوية نكت متنوعة جاااااااااااااامدة جدااااااااااااا

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت

مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا
اللى كنت دايس عليها

مرة واحد رخم اوى وقع في حفرة ، قال احسن
عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال، واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة، راح ولما رجع
ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده

مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى
بالى من الهدوم

مرة واحد فشار قوي قاعد على القهوة مع واحد صاحبه وقالوا إن أبو جهل كان بيتعشى معاه أمبارح في البيت فرد صاحبه وقالو يا كداب أبو جهل مات من الف وربعميت
سنه قام الفشار منادي على جاره قالوه مش أبو جهل كان بيتعشى معايا أمبارح جاره قال الكدب خيبه .... بس كان فيه عربيه راكنه هنا أمبارح نمرها ملاكي قريش

مره واحد غبي جزمتو انقطعت راح خيطها وبعد اسبوع لاقاها سليمه فك الخياطه تانى
واحد غبي طلع برج القاهرة في اخر دور وبص على الناس تحت لقاهم صغيرين جدا وركز على واحد منهم وكلما كان ينزل دور كان يلاقي حجمه يكبر حتى وصل للدور الارضي راح للراجل وحضنه وسلم عليه فساله الراجل انت تعرفني قال له طبعا يا راجل ده انا اعرفك من وانت صغير قوي
واحد ركب اتوبيس.. جاله الكمسرى بيقول له تذاكر ... قال له امين شرطه..... سابه وراح للجانبه قال له: تذاكر ... قال له: أبراهيم شرطه

الصداقة بين النساء : لم تعد الزوجة بيتها ذات ليلة .. وفي اليوم التالي قالت لزوجها أنها كانت نائمة عند صديقة لها ..! اتصل الزوج بأفضل عشر صديقات لزوجته ليتأكد من كلامها فأنكر الجميع رؤية زوجته تلك الليلة . الصداقة بين الرجال : لم يعد الزوج لبيته ذات ليلة ..وفي اليوم التالي قال لزوجته أنه كان نائماً عند صديق له ..! اتصلت الزوجة بأفضل 10 أصدقاء للزوج لتتأكد من صحة كلامه ... ثمانية منهم أكدوا أنه كان نائماً عندهم تلك الليلة .. فيما أقسم اثنان أنه لا يزال عندهم إلى الآن

مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة
ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو

مره واحد شحات راح يشحت من بقال حته حلاوه البقال اعطا له حته كبيرة الشحات قاله كل دى ببلاش ياحرامى
بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحدنط فى البلكونة فالراجل مسكة فقالة انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى
وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايلة ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية
ودى كانت اخر نكتة معااااانا ويا رب تعجبكم هى حلوة اوووووووووووى

مع تحياتى ::::::::::::::: مــــــــا نــــــــــــد ووووووو

MANDO

نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه 20899 نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه 961263 نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه 21081 نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه 452524 نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه 39411 نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه 1503
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالأربعاء 09 سبتمبر 2009, 10:38 pm

نكت جااااااااامدة اوووووووى يا جماعة

ارجو تشفووووهااا
هتعجبكم اوووووووووى

مع تحياتى:::::::::::::ماندو
mandoooooooo
kzanova

kzanova

الجدي نقاط نشاط العضو : 1961
ذكر
مزاج اللصوص : نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه 15861510

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالخميس 10 سبتمبر 2009, 12:18 am

تسلم أيدك يا جميل
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالخميس 10 سبتمبر 2009, 2:11 am

ههههههه
نكت قديمة يا ماندو
ولا تتقبل مرورى
هههههههههههههههههههههههه
مع تحيات حبيبك ؟سمير حجازى
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالخميس 10 سبتمبر 2009, 5:54 pm

شكراااااا على المرور يا kzanova
وشكرااااا على مرورك يا سميرررررر

هى نكت جميلة اووووووووووووى
عبقرى اللصوص

عبقرى اللصوص

القوس نقاط نشاط العضو : 253
ذكر
مزاج اللصوص : نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه 3010

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالخميس 10 سبتمبر 2009, 5:57 pm

نكت شديدة يا معلم
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالخميس 10 سبتمبر 2009, 6:49 pm

شكراااااا على مرورك يا عبقرى

شكرااااااااااا

مـــا نـــد ووووووووو

mandoooooooooo
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالسبت 12 سبتمبر 2009, 11:27 pm

اوفر اوى يا ماندو النكت دى بس جميلة وتسلم ايدك يا معلم ضحكتنى بردة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالأحد 13 سبتمبر 2009, 1:56 am

انا سعيد يا مااان انى ضحكتك النهارضة

وسعيد لمرورك تسلملى
ميرسى
The Master of Silance

The Master of Silance

القوس نقاط نشاط العضو : 38
ذكر
مزاج اللصوص : نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه 16031510

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالأحد 13 سبتمبر 2009, 2:32 am

اية الحلاوة دى دا انا مت من الضحك خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ تسلم ايدك يا جميل على اى حاجة دا حتى ان اسمك ماندو و من ابو شاهين
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالأحد 13 سبتمبر 2009, 3:27 am

ههههههههههههههههههههه
شكرا يا ريس بهاء

مع تحيات عصابة سرقة القلوب
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه   نـــــكت جااااااامدة  جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه Emptyالأحد 13 سبتمبر 2009, 11:41 pm

شكراا ليك جدااا يا باااشاا
وانا سعيد جداا لمرورك على التوبك دة

وانا سعيد ان النكت عجبتكوووواا

شكرااا ليكووو جدااااا

محمد

ماندوو

نـــــكت جااااااامدة جدااااااااا متنوعة مش هتبطل دحك هههههههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-