منتدى اللصوص
انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ Lsoos-11
منتدى اللصوص
انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ Lsoos-11
منتدى اللصوص
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
فضلا انتظر... اضغط زر ااعجبني

انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
روكى

روكى

الميزان نقاط نشاط العضو : 0
انثى

انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ Empty
مُساهمةموضوع: انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟   انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ Emptyالسبت 13 ديسمبر 2008, 7:40 pm

الأهلي المصري يخسر أمام باتشوكا المكسيكي بكأس العالم
ياترى ايه تعليقكم على المباراه وانا من عشاق الاهلى واهلاويه صميم.............

انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ 1_877226_1_34
فرحة لاعبي الأهلي بالفوز بالشوط الأول لم تدم طويلا (الفرنسية)
نجح باتشوكا المكسيكي في تحويل هزيمته إلى فوز كبير على الأهلي المصري ضمن منافسات الدور الثاني بكأس العالم للأندية بعد مباراة مثيرة امتدت للوقت الإضافي وشهدت مهرجانا من الأهداف.

انتهت المباراة بفوز باتشوكا على الأهلي 4-2, بعد أن حسم الفريق المصري الشوط الأول لصالحه بهدفين نظيفين.

بدأت المباراة قوية من جانب باتشوكا ولكنه لم يتمكن من فرض سيطرته التامة على مجريات اللعب بسبب تفوق لاعبي الأهلي في استغلال الهجمات المرتدة.

وسجل لاعب باتشوكا فاوستو بينتو هدفا عكسيا في مرمى فريقه في الدقيقة 28, في حين أضاف الأنغولي فلافيو الهدف الثاني للأهلي في الدقيقة الأخيرة من الشوط الأول.

ولكن مع انطلاق أحداث الشوط الثاني، تحول أداء باتشوكا تماما وازدادت فعاليته حيث فرض سيطرته على الملعب منذ اللحظات الأولى بذلك الشوط ليسجل هدفه الأول في الدقيقة 47 عن طريق اللاعب لويس مونتيس.

وأضاف المتألق كريستيان خيمينيز الهدف الثاني للفريق المكسيكي في الدقيقة 73 من اللقاء ليتعادل الفريقان 2-2 وتمتد المباراة إلى الوقت المحتسب بدلا من الضائع بعد انتهاء الوقت الأصلي للمباراة بهذه النتيجة.

وواصل باتشوكا سيطرته خلال الشوطين الإضافيين حيث سجل داميان ألفاريز هدفه الثالث لباتشوكا في الدقيقة 98, ثم أضاف خيمينيز الهدف الرابع القاتل في الدقيقة 110 ليؤكد فوز باتشوكا بالمباراة.

بهذه النتيجة تأهل باتشوكا إلى الدور قبل النهائي من بطولة كأس العالم للأندية المقامة باليابان حيث سيلتقي مع ليجا دي كيتو الإكوادوري.

أما الأهلي فيلتقي مع الخاسر من مباراة الدور الثاني الأخرى بين أديليد يونايتد الأسترالي وجامبا أوساكا الياباني في مباراة تحديد المركز الخامس. انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ Top-page
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟   انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ Emptyالأحد 14 ديسمبر 2008, 2:25 am

ومين فيناا مش زعلان يا جميل

يا خساره وميت مليون خساره

كان نفسى نوصل ونلعب احسن

لكن يالا قضاء وقدر

ولازم نستفااد

بس الاهلى هيفضل حديد طووووووووووووول عمره
mopayada
المدير العام
المدير العام
mopayada

الاسد نقاط نشاط العضو : 1144
ذكر
مزاج اللصوص : انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ Hacker11

مُساهمةموضوع: رد: انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟   انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ Emptyالأحد 14 ديسمبر 2008, 2:39 am

انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ 21081 انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ 21081 انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ 21081

انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ 21081 انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ 21081 انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ 21081

انا كنت مسافر ساعه المطش وبعدين سمعت الشوط االاول في الراديو بتاع العربيه

فرحت اوووووووي وقولت لازم اسمع المطش

هوب علي اقرب كافتريا وركنا العربيه ونزلت كان بدايه الشوط التاني

هوب اول جون في الاهلي انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ 330338

والمطش اتحول حسيت ان المطش دا غير اللي كنت بسمعو في العربيه هوب لقيت المطش اتنين

اتنين قولت يمكن العيب مني وولما اسمعه في الراديو الاهلي ممكن يكسب بصراحه كان شكلي

وحش اوي وانا داخل الكافي واول ما دخلت يجي جون في الاهلي

ركب العربيه وشغلت المطش هوب لقيت التالت كان عندي امل ان الاهلي يتعادل هوب لقيت الرابع

روحت قالب علي محطه الاغاني

ولعنت الاهلي واللعيبه والحكم وككل الناس اللي صحيت بدري علشان تسمع المطش

دا اللي حصل

مجهول
https://lsoos-cafe.ahlamontada.com
مستر اكس

مستر اكس

القوس نقاط نشاط العضو : 307
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟   انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ Emptyالإثنين 15 ديسمبر 2008, 8:05 pm

والله الاهلي عمل الى عليا وزياده والجون بتاع بركات مش افو صايد وفي ضربت جزاء كمان يعني المطش كان كلو بايض من الاول وان شاء الله هنعوض الخسراه

مستر اكس
kzanova

kzanova

الجدي نقاط نشاط العضو : 1961
ذكر
مزاج اللصوص : انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ 15861510

مُساهمةموضوع: رد: انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟   انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟ Emptyالإثنين 14 سبتمبر 2009, 12:24 am

تسلم أيدك يا جميل

انا حزينه جداااااااااااااااااااااااااا؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-